סל הקניות

תקנון

1. מבוא לתקנון:

לקוח יקר,
רהיטי זילבר בע”מ (להלן: “בית העסק”) הינה חברה ותיקה ומקצועית האמונה על טובת הלקוח. צוות חברת רהיטי זילבר בע”מ מחויב להגינות ולמתן השירות הטוב ביותר כבר מעל ל-40 שנה.
יחד עם זאת יש להבין כי מס’ גורמים באים יחדיו על מנת לשרת את הצרכן וכי אנו מהווים את החוליה המקשרת בין היצרנים והיבואנים לבין הצרכן.
חשוב ביותר כי תקדישו זמן לקרוא מסמך זה ולהבינו שכן ביצוע פעולות באתר מהווה הסכמה מלאה לכל הכתוב במסמך זה.
תקנון האתר מנוסח בלשון זכר אך מכוון לשני המינים כאחד.


2. דף המוצר:

המוצרים באתר לרבות התמונות תואמים למוצר המקורי, אולם בחלק מהמקרים התמונות הינן להמחשה ואין להתייחס אליהן בדיוק כאל המוצר שיסופק. יש לשים לב להערות בדף המוצר וכן לעדכונים באתר מפעם לפעם.
המוצר שיקבל הלקוח יסופק על פי דגם ויצרן שצוין בדף המוצר, על פי מאפיינים מסוימים ועל פי תמונה. למרות זאת, לעיתים יתכן שוני שאינו מהותי במוצר המוזמן (עד 5% במידות או בגוון בד וכו’) עקב שינויים של היצרן ו/או שיפור המוצרים.

לעיתים יתכנו טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר בדף המוצר. בכל מקרה של פער מהותי, בית העסק יציין זאת באתר. למרות זאת, אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה אשר נעשתה בתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את בית העסק ובית העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן.
אנו מתנצלים מראש על טעויות באם תמצאנה באתר.


3. הזמנת מוצרים:
ניתן להזמין את המוצר המבוקש ישירות דרך האתר, בשיחה טלפונית או באמצעות פקס. נציג השירות של בית העסק יקבל את הזמנתכם ויצור עמכם קשר בהקדם האפשרי על מנת לוודא את פרטי ההזמנה וכתובת אספקת המוצרים שהוזמנו.
לעיתים תיתכנה טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר בדף המוצר באתר או בהזמנתכם. אם בהזמנתכם חלה טעות שכזו אנו נעדכן אתכם בדבר הפרטים הנכונים על מנת שתוכלו לבטל ולקבל את כספכם חזרה או לאשר את הזמנתכם.

אם לאחר ביצוע ההזמנה יתברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, יודיע על כך בית העסק לצרכן תוך יום עסקים מגילוי הנסיבות החריגות, ויאפשר לצרכן לבחור בין קבלת מוצר חלופי שווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם.

במקרה של הזמנות מיוחדות, כגון הזמנה במידות מיוחדות, גוונים מיוחדים וכד’, ייתכן זמן אספקה ארוך יותר.


4. מועדון לקוחות רהיטי זילבר:

בהצטרפותך למועדון הלקוחות הנך מאשר קבלת דיוור ישיר מחברת רהיטי זילבר בע”מ.
במידה והינך מעוניין להפסיק ולקבל דיוור ישיר יש להודיע לנו בכתב בדוא”ל, במכתב או באמצעות פקס.


5. תנאי תשלום:

מחירי כל המוצרים באתר בשקלים חדשים וכוללים מע”מ כחוק.
המוצרים יסופקו ללקוח רק לאחר שהתשלום עבורם הוסדר ונתקבל אישור מחברת האשראי.

מובהר בזאת כי ימי המניין לצורך זמן אספקה יחושבו מיום אישור העסקה בחברת האשראי.
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים, קרי, יום א’-ה’ ולא כוללים שישי שבת, חגים וערבי חג.

אפשרויות התשלום עבור המוצרים המוצעים באתר זה להלן:

א. אשראי – התשלום בכרטיס אשראי בכפוף לתנאי חברת האשראי.
ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי בטופס הזמנה מאובטח באתר, בטלפון או בפקס לנציג שירות.
לידיעתכם, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר רהיטי זילבר או בכל מאגר מידע הקשור לאתר זה ועבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש.
במידה ובחרתם לשלם עבור המוצר הנרכש באתר האינטרנט, תידרשו לספק את פרטי כרטיס האשראי באתר נפרד (“פלאקארד”) אשר הינו מאובטח באופן מספק על מנת לשמור על פרטי כרטיס האשראי שלכם.
בכל מקרה, אין בית העסק אחראי במקרה של נזק הנגרם ללקוח כתוצאה מחשיפת פרטי הלקוח, וכי האחריות על שמירת פרטי הלקוח הנוגעים לתשלום באמצעות כרטיס אשראי הינה על חברת “פלאקארד” בלבד.

ב. מזומן – ניתן לשלם עבור המוצרים באתר בשטרות מזומן בכתובת בית העסק בכרמיאל או לחילופין, באמצעות העברה בנקאית של הסכום כולו, וזאת לפני אספקת המוצר/ים.
במידה ובחרתם לשלם באופן של העברה בנקאית, יידרשו פרטי כרטיס אשראי לביטחון עד שתתבצע העברה בנקאית.

ג. שיקים – ניתן לשלם בשקים עד 10 תשלומים כפוף לאישור לאומי צ’ק(כרוך בעמלה, פרטים בטלפון).


6. אחריות ושירות:

כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הינם חדשים לחלוטין.
האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים כמצוין בדף המוצר – על פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי האחריות והשירות של כל מוצר.
האחריות לא תחול במקרה של נזק פיזי שנגרם ע”י הלקוח, נזקי טבע, השחתה של המוצר, שריפה, רטיבות או שימוש בלתי סביר במוצר.
במקרה של פגם קל במוצר הניתן לתיקון מיידי נשמרת לעסק הזכות לתקן את המוצר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח תוך 14 ימי עסקים מיום בו הודיע הלקוח על הפגם. במקרה בו לא ניתן לתקן את המוצר, יוחלף במוצר חדש או שיוחזר כספו של הלקוח.
לא יתקבלו טענות על פגם במוצר עקב הובלה או הרכבה שלא על ידי החברה.


7. אספקת מוצרים:

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף המיועד להזנת פרטי הלקוח, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.
שיטת המשלוח הינה באמצעות חברת הובלות ובמשלוח לבית הלקוח.
על הלקוח לשלם את דמי ההובלה ישירות לנציג חברת ההובלות לפי הסכום המפורט בדף המוצר. מחיר ההובלה לא נגבה על ידי העסק בשום מקרה על אף שמחיר ההובלה מופיע בדף המוצר ובהזמנה.
במקרה של הזמנות מיוחדות כגון מידות מיוחדות, גוונים מיוחדים ותוספות למיניהן או כל מאפיין שאינו בסטנדרט ייתכנו זמני אספקה ארוכים יותר.

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המוצר/בהזמנה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי או כל אמצעי אחר לאחר שבוצע ואושר.

3. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
א. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
ב. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
ג. כל סיבה שאינה בשליטת בית העסק.
ניתנה ללקוח הודעה על עיכוב משמעותי באספקת המוצר מכל סיבה, נתונה ללקוח האפשרות לקבלו או לבטל את העסקה. בכל מקרה של חריגה בלתי סבירה בזמן האספקה לצרכן עומדת הזכות לבטל את העסקה בשל העיכוב באספקה ולהשבת מלוא התשלום ששולם.
איחור של זמן סביר באספקת המוצר שהוזמן לא יהווה עילה לביטול העסקה מצד הלקוח.

זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המוצר/בהזמנה כוללים רק ימי עסקים קרי, לא כולל שבתות חגים וערבי חג.

אין אפשרות להובלה עצמאית של המוצר, אלא לאחר אישור פרטני של בית העסק.
החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים עד לקומה שלישית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו, ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים.
מחיר ההובלה תקף לאזורים בקו הירוק בין מטולה לאשדוד, הובלה לאזורים מרוחקים יותר תחויב בתשלום נוסף וייתכנו שינויים במועדי ההספקה.
במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, והכול לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש הלקוח לפנות למחלקת שירות הלקוחות לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ו/או באפשרות קבלת המוצר עצמאית בבית העסק. מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד.


8. ביטול עסקה:

א. ניתן לבטל רכישת המוצר בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר, על-ידי משלוח הודעת ביטול בכתב למחלקת שירות לקוחות של בית העסק באמצעות פקס מס’ 9887980- 04 , או באמצעות דואר אלקטרוני [email protected] ובלבד שהמוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר, כאשר הוא ללא נזק ו/או פגם וארוז באריזתו המקורית. לא ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצר לאחר המועד האמור לעיל.

ב. במקרה של ביטול רכישה שנעשה מחמת פגם במוצר, או מחמת אי התאמתו לפרטים שצוינו במודעת המוצר או באישור העסקה, לא יחויב המזמין בדמי ביטול ובדמי ההובלה. בכל מקרה אחר, ייעשה הביטול תוך חיוב בדמי ביטול (באמצעות כרטיס האשראי) בשיעור של 5% ממחירו הכולל של המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם (המחיר בתוספת מע”מ ודמי משלוח) וכספו יושב לו תוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול.

ג. אם סופק המוצר לבית המזמין, והרכישה בוטלה על ידי המזמין, או המזמין החליט להחליף את המוצר באחר (לדוגמה מזרן) חלה חובת החזרת המוצר למחסני החברה (או למחסני הספק) על המזמין, כשהוא ארוז באריזתו המקורית, ככל שהדבר אפשרי או סביר, שלם וללא נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. הלקוח יקבל העתק של הודעת הביטול שמסר העסק לחברת האשראי. בכל מקרה, עלות החזרת המוצר תחול על הלקוח בלבד.

ד. מוסכם על הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העסקה נשלח זה מכבר.

ה. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו ו/או הורכבו בבית הלקוח, אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש, כמו כן לא ניתן להחזיר או לבטל הזמנה של מוצרים אשר מידתם אינה סטנדרטית ו/או שיוצרו במיוחד עבור העסקה או על פי דרישות הצרכן.

מובהר, כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותו של בית העסק לתבוע כל נזק שיגרם לו בגין ביטול כאמור בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

ו. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

1. נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה ובתום לב, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
3. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה או איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

ז. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות יהווה ראייה לכאורה לנכונות הפעולות.

ח. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים בית העסק ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .

ט. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.

י. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.


9. מקום השיפוט:

בכל מקרה של מחלוקת סמכות השיפוט תהא נתונה לבית משפט השלום בעכו או על פי כל דין.


10. שירות לקוחות ויצירת קשר:

צוות רהיטי זילבר בע”מ עושה את כל המאמצים על מנת לשרת את לקוחותיו נאמנה ורואה בשביעות רצון הלקוחות מטרה עליונה.
אנא ראו לנכון לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו בכל שאלה בנוגע להליך הרכישה, לגבי מוצר ומאפייניו, מפרט טכני, זמני אספקת מוצרים, מידע על תפעול וכד’ ואנו נעשה את המיטב על מנת לתת מענה לכל שאלה או בעיה.
ניתן ליצור קשר באמצעות דואל: [email protected] , באמצעות פקס: 04-9887980 ומענה טלפוני: 04-9985130 / 072-2204400 בשעות הפעילות בלבד.


תודה.
דילוג לתוכן